szukalem na wszystkie sposobu ale nic nie znalazlem dlatego zakladam nowy watek z nastepujacym pytaniem.
Rozmyslam nad "wzieciem samochodu osobowego w leasing", z tym ze chcialbym ten samochod na koncu wykupic i dalej nim jezdzic.
W zwiazku z powyzszym zalezy mi na tym by samochod byl w miare dobrze serwisowany, a nie zajezdzony w okresie leasingu i na złom...
Natomiast nie jest tajemnica Poliszynela ze serwis samochodu w tzw. ASO to ostatecznosc, z ktorej znaczna czesc "zdrowo myslacych" korzysta tylko w okresie gwarancji (choc zdarzaja sie tacy ktorzy po zakupie samochodu w salonie, nigdy wiecej sie tam nie pojawiaja

I tutaj moje pytanie wlasciwe: jak wyglada kwestia serwisu samochodu w okresie leasingu - czy leasingodawca z racji tego ze jakby nie patrzeć jest wlascicielem pojazdu, narzuca np.:
- koniecznosc serwisowania samochodu tylko i wylacznie w ASO,
- koniecznosc wykorzystywania wylacznie oryginalnych czesci zamiennych,
- korzystanie z ASO tylko przez okres w ktorym samochod jest na tzw gwarancji producenta czy w calym np. 5-letnim okresie leasingu,
- etc.
Pytanie moze banalne, ale odpowiedzi moga kosztowac/przyniesc zysk rzedu kilkuset zlotych rocznie co dla małej DG jest grą wartą świeczki

Z góry dziękuję za konstruktywną dyskusję,
Michał
// Jeżeli trafiłeś tu szukając informacji o serwisowaniu przedmiotu leasingu, to proponujemy przejście do strony: Przeglądy i naprawy przedmiotu leasingu - gdzie trzeba robić?