[Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
@Lupopl, każdy komentarz w sieci traktujemy poważnie i dlatego prosimy o kontakt mailowy na adres opinie@masterlease.pl
Zweryfikujemy opisaną przez Ciebie sytuację i skontaktujemy się z Tobą.
Jeśli została złożona reklamacja w tej sprawie - prosimy o podanie jej numeru oraz wskazanie Twojego nicku z forum. Dzięki temu będziemy mogli kompleksowo rozpatrzyć Twój wniosek.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Masterlease
Zweryfikujemy opisaną przez Ciebie sytuację i skontaktujemy się z Tobą.
Jeśli została złożona reklamacja w tej sprawie - prosimy o podanie jej numeru oraz wskazanie Twojego nicku z forum. Dzięki temu będziemy mogli kompleksowo rozpatrzyć Twój wniosek.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Masterlease
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Drogi użytkowniku, mail od Magdy Grabskiej sugeruje, że Twoja reklamacja jest dalej rozpatrywana, co potwierdzam w imieniu Grupy Masterlease.SK S pisze:C.D.Dla firmy Masterlease sprzedaż pojazdu uszkodzonego oraz z ukrytymi przez sprzedawcę wadami nie jest podstawą do uznania rękojmi.W imieniu Sprzedawcy - Futura Leasing S.A. z siedzibą w Gdańsku - uprzejmie wyjaśniam, iż aktualnie brak jest podstaw do uznania za uzasadnione zgłoszonych przez Państwa roszczeń z rękojmi za wady fizyczne przedmiotu sprzedaży.
Biorąc pod uwagę, że satysfakcja Klienta jest naszym priorytetem, poddaliśmy zgłoszenie dodatkowej analizie i wyjaśnieniom, o których wyniku poinformujemy w następnym piśmie. Zastrzegamy, że w wyniku dodatkowych czynności stanowisko Sprzedawcy może ulec zmianie.
Z poważaniem
Magda Grabska
Koordynator Zespołu Administracyjnego Master1
Proszę o cierpliwość i w razie potrzeby kontakt bezpośrednio ze mną pod adresem opinie@masterlease.pl
Alicja, Dział Marketingu
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Witam
Aktualnie mam 2 leasingi w Masterlease, a jeden zakończyłem pół roku temu. Do tej pory nie mam większych powodów do narzekań. No może oprócz tego, że załatwienie każdej sprawy trwa moim zdaniem za długo. Jednak z tego co wiem, jest to problem w każdej firmie leasingowej.
Aktualnie mam 2 leasingi w Masterlease, a jeden zakończyłem pół roku temu. Do tej pory nie mam większych powodów do narzekań. No może oprócz tego, że załatwienie każdej sprawy trwa moim zdaniem za długo. Jednak z tego co wiem, jest to problem w każdej firmie leasingowej.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
W moim przypadku wszystko poszło dobrze. Złożyłem wniosek leasingowy, dostałem szybką decyzję i pozostała papierologia została załatwiona sprawnie. Doradca profesjonalny i było widać, że zna się na rzeczy.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Nie rozumiem trochę narzekania innych forumowiczów. Masterlease może i nie jest idealna (jak każda firma leasingowa, prawda?), ale działa sprawnie, wszystkie formalności załatwiają szybko i w razie problemów starają się być pomocni. Moim zdaniem, wystarczy szczegółowo czytać umowy, które się podpisuje i dbać o leasingowane auta. I zanim ktoś będzie próbował rozpętać burzę w internecie, niech wróci do umowy i sprawdzi pod jakimi warunkami się podpisał.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Zbyt długo żyję na tym świecie, aby wychwalać jakąś firmę, bo wiadomo, że w każdym biznesie głównie chodzi o to, aby zarobić jak najwięcej, przy jak najmniejszym wysiłku. Mimo to w każdym kontakcie z doradcą i obsługą klienta Masterlease nie dali mi tego odczuć. Zawsze sprawnie i miło. Dlatego ogólnie na plus. No może mogłoby być taniej, ale to wiadomo, jak wszędzie.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
"Dobra zmiana" was przejęła i już bawicie się w propagandę? Żenuła
OFERTY LEASINGU NA FORUM:
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Wystarczy poczytać opinie o innych firmach na tym forum, aby przekonać się, że nie ma idealnej. Ja podpisałem umowę leasingu z Masterlease kilka tygodni temu i zanim to zrobiłem zajrzałem na to forum. Na tapecie miałem oferty z kilku firm i komentarze na temat każdej były złe. Jeżeli brałbym je na poważnie pod uwagę, to musiałbym w ogóle zrezygnować z leasingowania samochodu. Mimo to zdecydowałem się na Masterlease i jak narazie trudno mi na coś narzekać. Chociaż wiadomo, umowa podpisana na 4 lata więc, jakby się coś zmieniło to będę dawać znać 

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Leasinguje Superba od dwóch lat. Nie mam za bardzo powodów do narzekań. Raczej będę polecał.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
zgodzę się pod warunkiem że nie nastąpi szkoda w pojeździe. Mamy dwa samochody i dwie różne opinie. Dopóki nie ma szkody jest ok. W przypadku szkody jest jak niżej. Pech sprawił że auto miało 3 kolizje w ciągu trzech lat (pęknięta szyba przednia, kolizja z sarną a na koniec wpadło do rowu - szkoda całkowita stwierdzona dopiero po ponad 3 miesiącach od zgłoszenia!) Za każdym razem scenariusz podobny - mają w czterech literach klienta.Henryk pisze:Nie rozumiem trochę narzekania innych forumowiczów. Masterlease może i nie jest idealna (jak każda firma leasingowa, prawda?), ale działa sprawnie, wszystkie formalności załatwiają szybko i w razie problemów starają się być pomocni. Moim zdaniem, wystarczy szczegółowo czytać umowy, które się podpisuje i dbać o leasingowane auta. I zanim ktoś będzie próbował rozpętać burzę w internecie, niech wróci do umowy i sprawdzi pod jakimi warunkami się podpisał.
Szkoda zgłoszona 06,04,2019 nr zgłoszenia TMS_467638
1.24,06,2019 Szkoda została zgłoszona 06.04.2019 do tej chwili nie otrzymałem informacji o postępie w likwidacji, tylko sam muszę się kontaktować, nie ma osoby odpowiedzialnej. Auto stoi 3 miesiąc, a ja płacę raty za nie użytkowane auto.
2. 12,07,2019 Klient składa reklamację na szkodę o nr 383167/19. Klient jest oburzony brakiem kontaktu ze strony likwidatora który nie skontaktował się z użytkownikiem od 3 miesięcy w celu poinformowania co się dzieje z pojazdem. Klient oczekuje na naprawę pojazdu, nie ma informacji kiedy naprawa się rozpocznie. Klient wnioskuje o pilny kontakt likwidatora, poinformowanie go dokładnie kiedy naprawa pojazdu się rozpocznie oraz zakończy. Klient wnioskuje o zwrot poniesionych kosztów rat leasingowych za czas nieużytkowania pojazdu oraz o przekazanie reklamacji imiennie do prezesa firmy.
W tym czasie kilkadziesiąt telefonów do masterlease, serwisu i ubezpieczyciela. Z kim "najprzyjemniej" się rozmawiało? Zgadnijcie i wynajmujcie u nich samochód. I miejcie szkodę, czego wbrew pozorom wam nie życzę.