Raczej chodzi o próbę rozwiązania Twojego problemu/reklamacji. Nie raz się udawało, więc może warto spróbować.Astro pisze:Tu nie ma czego weryfikiwać
[Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
- Jarosław Król
- Administracja
- Posty: 1256
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 21:32
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Drogi Administratorze,Jarosław Król pisze:Raczej chodzi o próbę rozwiązania Twojego problemu/reklamacji. Nie raz się udawało, więc może warto spróbować.Astro pisze:Tu nie ma czego weryfikiwać
Tytuł wątku brzmi: "Opinie i komentarze o Masterlease" i wydaję mi się, że mój post dokładnie się tego tyczy. Wyraziłem swoją opinię popartą doświadczeniami jakie miałem (nie)przyjemność na przestrzeni ostatnich miesięcy zaznać z głownym bohaterem tego wątku.
Do rozwiązywania takich problemów jak moje służy przecież ich narzędzie zwane e-bokmasterlease.
Jednak muszę pochwalić skuteczność tego forum, gdyż moją opinia wysłana 27.07.2020 (prawdopodobnie) poskutkowała pozytywnym rozpatrzeniem mojej reklamacji już dnia następnego.
Jednak z niecierpliwością czekam na kolejną wyimaginowaną FV z ich strony.
W końcu jeszcze nie dobili do wspomnianych przeze mnie wcześniej 2000PLN

Pozdrawiam
- Jarosław Król
- Administracja
- Posty: 1256
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 21:32
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Przecież poprosili o numer reklamacji, żeby ewentualnie pomóc w rozwiązaniu problemu, a nie weryfikować, czy napisałeś prawdę, jak zasugerowałeś. Dlatego to napisałem.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
Witam, zakupiłem w firmie Master1 samochód osobowy. W protokole odbioru pojazdu zostało mi zagwarantowana naprawa wszystkich usterek w pojeździe na co posiadam stosowny dokument podbity przez pracownika firmy. Do chwili obecnej samochód nie został naprawiony. Sytuacja ta trwa już trzy miesiące i z tygodnia na tydzień jestem wprowadzany w błąd przez pracownika firmy co do terminu napraw. Jestem rozczarowany nieprofesjonalną postawą pracowników firmy. Wygląda na to, że dbałość o klienta kończy się w chwili zakupu pojazdu.
- Grupa Masterlease
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 sty 2019, o 12:45
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
@Witek17, chcielibyśmy poznać szczegóły sprawy. Prosimy o kontakt mailowy na adres opinie@masterlease.pl.
Zweryfikujemy opisaną przez Ciebie sytuację i skontaktujemy się z Tobą.
Jeśli została złożona reklamacja w tej sprawie - prosimy o podanie jej numeru oraz wskazanie Twojego nicku z forum. Dzięki temu będziemy mogli kompleksowo rozpatrzyć Twój wniosek.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Masterlease
Zweryfikujemy opisaną przez Ciebie sytuację i skontaktujemy się z Tobą.
Jeśli została złożona reklamacja w tej sprawie - prosimy o podanie jej numeru oraz wskazanie Twojego nicku z forum. Dzięki temu będziemy mogli kompleksowo rozpatrzyć Twój wniosek.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Masterlease
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
dziękuje za zainteresowanie się moją sprawą, proszę o niemożliwe szybką interwencję
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
na wskazanego maila wysłałem szczegółowe informacje w mojej sprawie.
- Grupa Masterlease
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 sty 2019, o 12:45
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
@Witek17, dziękujemy za przesłanie wiadomości. Zweryfikujemy sprawę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.witek17 pisze:na wskazanego maila wysłałem szczegółowe informacje w mojej sprawie.
Zespół Masterlease
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
zadeklarowaliście Państwo możliwie szybkie załatwienie sprawy. Nie jest to poważne i profesjonalne podejście do klienta. Niestety. Wystarczy zapoznać się z jednym dokumentem i udzielić mi odpowiedzi. Czekam już trzy miesiące na spełnienie przez Waszą firmę zobowiązania. Bardzo proszę o poinformowanie mnie o sposobie załatwienia sprawy bo jest to naprawdę niepoważne traktowanie klienta.
- Grupa Masterlease
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 sty 2019, o 12:45
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
@Witek17,witek17 pisze:zadeklarowaliście Państwo możliwie szybkie załatwienie sprawy. Nie jest to poważne i profesjonalne podejście do klienta. Niestety. Wystarczy zapoznać się z jednym dokumentem i udzielić mi odpowiedzi. Czekam już trzy miesiące na spełnienie przez Waszą firmę zobowiązania. Bardzo proszę o poinformowanie mnie o sposobie załatwienia sprawy bo jest to naprawdę niepoważne traktowanie klienta.
zadeklarowaliśmy odpowiedź w możliwie krótkim czasie. Sprawa jest w toku, a o jej zakończeniu poinformujemy wtedy, kiedy będzie to możliwe.
Prosimy o kierowanie korespondencji oficjalnym kanałem kontaktu na adres opinie@masterlease.pl
Liczymy na wyrozumiałość i dziękujemy.
Zespół Masterlease