Jesteś oszczędny? Nie bierz diesla w leasing, bo benzyniak bardziej się opłaca
Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
- FmLeasing.pl
- FmLeasing.pl
- Posty: 929
- Rejestracja: 31 mar 2009, o 13:12
Jesteś oszczędny? Nie bierz diesla w leasing, bo benzyniak bardziej się opłaca
Jesteś oszczędny? Nie bierz diesla w leasing, bo benzyniak bardziej się opłaca... Oczywiście nie w każdym przypadku, ale warto zapoznać się z naszym porównaniem przed podjęciem decyzji o wyborze rodzaju napędu - można się zdziwić.
...
Czytaj dalej: Diesel przestaje się opłacać - liczby nie kłamią
...
Czytaj dalej: Diesel przestaje się opłacać - liczby nie kłamią
http://www.FmLeasing.pl | Kontakt: news(at)fmleasing.pl
Re: Jesteś oszczędny? Nie bierz diesla w leasing, bo benzyniak bardziej się opłaca
Co za czasy, żeby diesel już się nie opłacał! Teraz to tylko gaz 

Re: Jesteś oszczędny? Nie bierz diesla w leasing, bo benzyniak bardziej się opłaca
Porównanie ma jedną wadę, faktycznie spalanie wygląda zupełnie inaczej
Focus 1,6tdci 115 spala mi średnio 5,8-6 litrów (dużo autostrad z prędkością licznikową 160- co przekłada się na faktyczne 150)
Benzynowy Focus 1,0 ecoboost spala w takich warunkach 7,5-8litrów. To jest około 2 litry na 100km.
Robię rocznie 60tys, auto używam 2,5 roku co daje rocznie 6600zł w dwa i pół roku 16500.
Odejmując od tego różnice w kosztach Leasingu opłat i innych pierdół i tak jestem 10tys. zł do przodu.
Focus 1,6tdci 115 spala mi średnio 5,8-6 litrów (dużo autostrad z prędkością licznikową 160- co przekłada się na faktyczne 150)
Benzynowy Focus 1,0 ecoboost spala w takich warunkach 7,5-8litrów. To jest około 2 litry na 100km.
Robię rocznie 60tys, auto używam 2,5 roku co daje rocznie 6600zł w dwa i pół roku 16500.
Odejmując od tego różnice w kosztach Leasingu opłat i innych pierdół i tak jestem 10tys. zł do przodu.
- Jarosław Król
- Administracja
- Posty: 1256
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 21:32
Re: Jesteś oszczędny? Nie bierz diesla w leasing, bo benzyniak bardziej się opłaca
Ciężko jest bazować na innych danych niż katalogowe, chcąc to jakoś uśrednić - uprzedzamy jednak w artykule, że rzeczywiste spalanie często mocno odbiega od oficjalnych danych.stefanello1600 pisze:Porównanie ma jedną wadę, faktycznie spalanie wygląda zupełnie inaczej
Oczywiście w indywidualnych przypadkach różnice mogą być większe lub mniejsze... Jeżeli ktoś leasinguje/kupuje silnik o tak małej pojemności jak 1.0, żeby jeździć nim po autostradach z wysokimi prędkościami, to jest dość oczywiste, że spalanie wzrośnie lawinowo i "rozjedzie" się ze spalaniem diesla o zbliżonej mocy, ale większej pojemności.
Re: Jesteś oszczędny? Nie bierz diesla w leasing, bo benzyniak bardziej się opłaca
U mnie za to były wersje 1.6 125 i ecoboosty 1.0 125. Przy autostradówce jest około 0.5 litra na korzyść ecoboost. Wiele przyjemniej jeździ 1.0. Przy ecodrivingu da się uzyskać większe różnice na korzyść 1.0.
- Jarosław Król
- Administracja
- Posty: 1256
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 21:32
Re: Jesteś oszczędny? Nie bierz diesla w leasing, bo benzyniak bardziej się opłaca
Jeszcze jedna publikacja z cyklu "jakie złe te diesle": Z tym końcem diesla to chyba nie jest przesada
- Doradca Instytutu OŚ
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 lis 2017, o 18:47
Re: Jesteś oszczędny? Nie bierz diesla w leasing, bo benzyniak bardziej się opłaca
Jeżeli leasing auta to może warto rozważyć elektromobilność? Auta z napędem elektrycznym stają się coraz bardziej popularne, a w niedalekiej przyszłości powstanie sieć odpowiedniej infrastruktury. Już teraz średniej klasy samochód z napędem elektrycznym jest w stanie przejechać około 300km.